ING o social mediach

Holenderska centrala ING bardzo poważnie podchodzi do wykorzystania mediów społecznościowych w swojej działalności. To nie dziwi, biorąc pod uwagę, że 65 proc. konsumentów uważa, że wiarygodność znalezionych w nich  informacji jest coraz wyższa.

Badanie zostało przeprowadzone na 1500 osobach, a jego wyniki skomasowane w bardzo czytelnej inforgrafice. Na dodatek ING udostępnił obszerną prezentację przedstawiającą bardziej szczegółowe dane, które z pewnością staną się kopalnią wiedzy dla osób zajmujących się marketingiem w bankach.

Z ciekawych wniosków, na które warto zwrócić uwagę: informacje finansowe znajdowane przez konsumentów w social mediach częściej, niż te w mediach tradycyjnych, wpływają na zmianę ich opinii, preferencji czy zachowań i to zarówno w sposób pozytywny, jak i negatywny. I to mimo faktu, że tradycyjne programy informacyjne, są przez nich uważane za bardziej wiarygodne. Należy jednak pamiętać o tym, że ta różnica się zmniejsza coraz bardziej.

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj proszę!