snapchat jak Każdy nowy, gwałtownie rozwijający się, serwis internetowy przyciąga uwagę marek. Może to będzie nowy Facebook? Albo Twitter? Albo nowa jakość w mediach społecznościowych?
Więc marki uważnie się przyglądają temu jak dany serwis się rozwija, a niektóre z nich próbują inwestować w marketing w tych serwisach. Ponieważ rzadko, które z nich mają od początku zaimplementowane funkcje reklamowe, to marki zazwyczaj próbują na nich prowadzić content marketing.
Ten, w połączeniu ze wsparciem reklamowym na innych platformach typu Facebook, Twitter, etc., może doprowadzić do znaczącego zwiększania liczby followersów i ich zaangażowania na naszym snapchatowym koncie. To na pewno przełoży się na zwiększenie wskaźników znajomości marki. Przy właściwie skonstruowanej kampanii – może nawet przełożyć się na sprzedaż.
Biorąc pod uwagę fakt, że serwis używany jest przede wszystkim przez młodzież, to może być ciekawy kanał komunikacji dla marek kierujących swoją ofertę do tej grupy docelowej. W Polsce, aż prosi się o wykorzystanie go przez marki typu Sinsay, House, Crunchips czy też Ziajka albo… Clerasil