Krótko: Mobile – ewolucja, a nie rewolucja.

Co roku słyszymy, że ten rok będzie rokiem mobile. Naszym zdaniem żadnej rewolucji nie będzie.

Trwa, po prostu, długi, kilkuletni proces uczenia się przez użytkowników smartfonów ich możliwości. Wraz z postępującą wiedzą – do czego można je tak naprawdę wykorzystywać – rynek mobile również będzie rósł.

?178 million people in the US owned smartphones, 73.6% mobile market penetration according to comScore based on November 2014 data. Smartphones are a mature market in the US.”

Wraz ze wzrostem siły nabywczej nowych pokoleń dla których smartfony są naturalnym sposobem komunikacji z siecią, rynek mobile będzie również rósł. Dlatego warto przypatrywać się jak korzystają z mobile dzisiejsi gimnazjaliści, licealiści i po części – studenci. To oni wyznaczają trendy rozwoju tego rynku. Czy używacie już Snapchat? :)

Jeżeli Wasza firma myśli o rozwoju w tej dziedzinie – zadzwońcie do nas – chętnie o tym porozmawiamy: 514 182 167. 

 

 

Skomentuj proszę!