Nasza agencja potrafi wskazać markom obszary, gdzie powinny wejść w dialog z klientami. I wiemy jak go prowadzić.
Najważniejszą cechą odróżniającą social media od reklamy i public relations, jest jego zdolność do angażowania konsumentów w dialog z marką oraz pomiędzy sobą – na temat tej marki.
Nasze wieloletnie doświadczenia w marketingu pozwala na tworzenie i wdrażanie, efektywnych strategii marketingowych, opartych o social media. Z kolei doświadczenie w social marketingu, umożliwia nam jego sprawną implementację do istniejących strategii marketingowych i sprzedażowych w firmach.
Zajmujemy się się tworzeniem strategii social media i planów operacyjnych. Budujemy aplikacje do platform social media i prowadzimy analitykę efektywności działań w nich prowadzonych.
Content marketing. Social CRM. Strategie reklamy online. Brand advertising online. Wykorzystanie WoMM w działaniach marketingu zintegrowanego. UX/Web usability.
Tworzymy społeczności dla brandów – zarówno masowych jak i niszowych oraz utrzymujemy relacje z ich członkami.
Znamy mapę świata social mediów i wiemy, gdzie na niej, można znaleźć klientów Marek. Wiemy, z jakich narzędzi Klienci najchętniej korzystają oraz kogo z uwagą słuchają. Potrafimy do nich dotrzeć i interesująco – z ich punktu widzenia – rozmawiać.
Prowadzimy dla Marek kampanie, wykorzystujące najlepsze dla nich kanały kanały komunikacji social media: blogi, mikroblogi, fora, serwisy społecznościowe czy też wiki.
Monitorujemy je wszystkie wykorzystując do tego najlepsze platformy polskie i zagraniczne.
Facebook, NK.pl, Pinterest, Instagram, MySpace, YouTube, Twitter – to tylko część z kanałów social media na których działamy.